BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

listen

Me n Hubby

My 1st baby

Lilypie Fifth Birthday tickers

My 2nd baby

Lilypie First Birthday tickers

My 3rd baby

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, June 27, 2010

shopping days

25th june

 Today is hubby's birthday. No gifts n no treats coz he is in terengganu. Just wishes from me n his princess. Princess sang him birthday song kat hp. Hubby must be proud of it. :).. If hubby balik nanti insyaallah ada ler treat utk dia...

 Today after friday prayers, brough my mom for acupuncture treatment. She has been complaining about elbow pain on her left hand for quite a long time. One of my cousin suggested these acupuncturis kat damansara jaya. The name of the place is Health wise, depan Atria. The acupuncturist cakap my mom's condition quite bad, she has to go for at least 6 times of treatment..worst than rheumatism. Something called frozen shoulder (if not mistaken). My mom selalu complain that she cant move her elbow, so painfull, nak lift benda yg ringan pun sangat sakit. Then the lady cucuk cucuk her left hand with some needles and the treatment took about nearly 1 hour. Mom was asked to come again on wednesday morning. Hopefully she will be okay after all the treatments.

 Lepas tue pergi ronda-ronda kat Atria. As usual if keluar dengan princess, mesti dia ada idea nak beli apa-apa. She bought a shoe. Then we went to fetch my sis after work kat damansara utama. Mula-mula plan nak pie shopping kat 1 utama coz ada member's day sale until sunday. But then ada call from a fren ada kat depan rumah. Then balik rumah terus. After fren tue balik, continue balik dgn earlier plan nak pie shopping. After maghrib keluar, balik rumah after 10pm.

  Ade ler shopping sikit-sikit untuk baby dalam tummy nie. Bought some shirts, towels, milk bottle, booties and mittens. Sikit-sikit je, my mom jenis yang tak bagi beli banyak-banyak before baby lahir. Lagipun, ada lagi baju my princess masa pakai time new born tue yang baru-baru lagi...but still, beli jugak few yang masih baru kan..hehehe. Shopping-shopping sampai nearly 9pm, my daddy pulak dah start nagging nak balik before football game starts. Tak jadi nak beli untuk princess, ingat nak beli baju untuk raya. On the way back home, princess pulak nak makan kfc, so singgah drive thru kat kota damansara n bought her favourite meal, chicken rice combo. Balik rumah rasa tired sangat, after dinner terus flat.

26th june

 The next day, walaupun rasa tired, plan gak nak pie 1 utama lagi, nak shopping raya for princess. After lunch and zohor prayers, coz takde transport, plan naik bus(masa ask for permission dr hubby, ade ler kena marah sikit , dia kata, "tak kan ler takleh sabar until ur dad balik, perut besar mcm tue pun nak naik bas lagi ker"...hehehe...biasa ler kan kita pompuan, nafsu shopping tue tak leh nak ditangguh, or izit me yg mcm tue?...

 Around 2.30pm naik bus with my mom, princess n sister to 1 utama. Shopping some dresses for my princess n all, dah around 5pm...my dad pun fetch us, then terus ke Ikano power centre, ingat nak beli few dresses for princess kat brands outlet, tapi bila dah round round kat sana, tak berkenan pulak, rasa mcm collection dia tak secantikmdulu n tak sebanyak dulu. From Ikano, we went to The Curve pulak, shopping sikit kat sana, ada ler beli one gown kat metrojaya and then terbeli playpen kat Anakku. As I said terbeli, coz tak plan langsung nak beli playpen sekarang, ingat nak beli after baby lahir, entah macam mana beli sekarang, I dont like to buy baby cot coz i jenis yg banyak travel, from kota damansara-klang-terengganu, so, playpen is convenient.

 Shopping- shopping sampai at last dah pukul 9.00 pm. My mom dah bising-bising tak larat. Actually I pun dah tak larat dah. Then went to a mamak shop and had dinner. Then balik rumah, tak larat dah, tapi still princess nak cuba pakai baju baju baru. After modelling dia suruh pasang baby's playpen pulak. She said its hers. She calls it " my house". Malam tadi pun dia tidur dalam playpen tue.. Dulu playpen dia, dia tidur until 2 years je, then tak nak tidur lagi. so, I gave it to hubby's cousin. Hmm, tak tau ler nanti baby dah lahir, siapa yg akan tidur kat playpen tue...

Insyaallah tomorrow, monday, ada check up kat TMC. Hopefully everything is ok. Doa kan saya yer....

p/s: Hari nie my mom dah bising tak kasi pergi mana mana, duk rumah diam diam kata die...hehehe...tak tau ler..boleh ke duk rumah or nak pergi metrojaya beli one more dress for my princess?..hehehe

 

0 comments: